Koncipientská zúfalosť Šefčovičových smerákov

27. marca 2019, plalik, Nezaradené

“Čaputová išla 70 km/h tam, kde je max 60 km/h!”

“Pán Šefčovič, v čase, keď som tam išla 70tkou, bolo tam obmedzenie 80 km/h, už som Vám to niekoľkokrát vysvetlila, žiadny predpis som neporušila, len treba počúvať.”

“Polícia potvrdila, že je tam (teraz) obmedzenie na 60, je to otázka interpretácie, treba si priznať chybu, blablabla, a okrem toho, neviem, či som spomínal, Čaputová išla 70 km/h tam, kde je max 60 km/h!”

(facepalm)

 

Opakujeme v každej debate.

 

Ak si odmyslíme duševné exkrementy predstaviteľov smeráckej idiocie typu Blaha cielené na tú najnižšiu intelektuálnu úroveň elektorátu, toto hore je asi najviac, čo sa smerákom podarilo na Čaputovú vysnoriť, “kauza” koncipientská prax.

 

Pre mňa osobne je to doklad toho, že Čaputová je zrejme ešte oveľa čistejšia, ako by som čakal. Ak je niekto spoločensky aktívny, vďaka prekomplikovaným a často nekonzistentným zákonom je priam zázrak, že smerácka továreň na bahno nevie vysnoriť nič onakvejšie. Možno si nejaký kýbel nechávajú na poslednú chvíľu počas moratória.

 

Ale špinavá taktika opakovať lož, až kým sa z nej pre jednoduchších voličov stane pravda, alebo to aspoň niektorých zneistí, to funguje ficovcom dlhodobo, tak prečo neskúsiť.

 

Zároveň potrebujú dať svojim priaznivcom, ktorí majú problém sami rozmýšľať, do úst niečo, čo by mohli verklíkovať, bez ohľadu na to, aký je to nezmysel.

Za zmienku stojí aj to, ako “profesionálne” sa k téme postavil nemenovaný denník, konkrétne tu: namiesto vecného zhodnotenia, či je “kauza” reálny problém vychádza príspevok z falošnej premisy, že Čaputová má problém a pomerne trápnym spôsobom sa snaží porovnávať vec s problémom českej skoroministerky, ktorej primárnym problémom bolo v skutočnosti niečo iné – plagiátorstvo. A v rámci “objektívnosti” pridajú úplne na konci iba prečítanie Čaputovej statusu.